۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
پیش شرط رونق تولید رونق کسب و کار و بازار همزمان با تقویت قدرت خرید مردم است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران:

پیش شرط رونق تولید رونق کسب و کار و بازار همزمان با تقویت قدرت خرید مردم است

بهارستان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: پیش شرط رونق تولید رونق کسب و کار و بازار همزمان با تقویت قدرت خرید مردم است.

محمد امامی امین در حاشیه افتتاح سه واحد تولیدی بهارستان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در این راستا برای ۲۴۸ نفر اشتغالزایی ایجاد شده و شاهد حرکت واحدهای تولیدی برای نفوذ در بازارها هستیم که این فعالیت ها مورد حمایت دولت است.

وی با بیان اینکه افزایش تولید داخل به افزایش صادرات کمک میکند و به تبع آن نیز به نوبه خود ضمن افزایش درآمدهای کشور به افزایش تولید منجر خواهد شد گفت: مسیر رونق اقتصادی از جاده رونق تولید می‌گذرد و می‌بایست در این مسیر همزمان با تلاش جهت رفع موانع تولید، نسبت به تقویت بازارهای داخلی و خارجی نیز کارهایی صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران بیان داشت: رونق تولید، باعث کاهش قیمت تمام شده کالای تولیدی می‌شود و به طور غیر مستقیم به افزایش قدرت خرید مردم کمک کرده و ایجاد اشتغال پایدار از دیگر ثمرات رونق تولید خواهد بود.

امامی امین در ادامه عنوان داشت: رونق تولید می‌تواند راهکاری مؤثر در راستای بهبود شرایط اقتصادی، کاهش قیمت تمام شده محصولات تولیدی و کاهش نرخ تورم بوده و قدرت خرید مردم را تا حدی افزایش دهد؛ اما رونق تولید هنگامی می‌تواند منجر به رونق اقتصادی شود که بازارهای پر رونقی نیز داشته باشیم، به عبارت دیگر پیش شرط رونق تولید، رونق کسب و کار و رونق بازار همزمان با تقویت قدرت خرید مردم است و به نوعی، رونق تولید و رونق بازار، لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

کد خبر: ۴٬۷۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha