۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
واکنش بانک رفاه به خبر خودداری در پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیونی مسکن

واکنش بانک رفاه به خبر خودداری در پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیونی مسکن

بانک رفاه در واکنش به خبر «خودداری ۲ بانک از ابلاغ وام ۵۰ میلیونی مسکن» اعلام کرد: شیوه نامه اجرایی اعطای تسهیلات مسکن روستایی از سوی اداره کل اعتبارات بانک مرکزی ابلاغ شد.

به گزارش بازار، بانک رفاه روز گذشته در واکنش به خبری که به نقل از عزیزالله مهدیان معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن در ۱۴ مهر ماه جاری منتشر کرده بود واکنش نشان داد.

متن کامل توضیحات روابط عمومی بانک رفاه بدین شرح است:
پرداخت تسهیلات مسکن روستایی وظیفه ای است که بر اساس مصوبه هیات محترم وزیران در ۱۷ تیر ماه ۹۹ بر عهده بانک های کشور گذاشته شده است. پس از ابلاغ این مصوبه از سوی اداره کل اعتبارات بانک مرکزی، شیوه نامه اجرایی اعطای تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی و سهمیه سال ۱۳۹۹ بانک رفاه کارگران تهیه و پس از تصویب هیات مدیره، در ۱۵ مهر ماه با صدور اطلاعیه ای، این شیوه نامه جهت اجرا به کلیه واحدهای صف و ستاد بانک در تهران و استان های کشور ابلاغ و در همان روز، این موضوع طی نامه ای به مدیر کل محترم مسکن روستایی بنیاد مسکن جناب سهرابی نیز اعلام شده است.

توضیح بازار: ضمن تقدیر از روابط عمومی بانک رفاه در پاسخ گویی و توجه به افکار عمومی  لازم به ذکر است: جوابیه بانک رفاه در واکنش به خبری است که ۱۴ مهر ماه در خبرگزاری بازار منتشر شده در حالی که این بانک محترم  در ۱۵ مهر ماه با صدور اطلاعیه ای،  شیوه نامه اجرای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی را  به کلیه واحدهای صف و ستاد بانک در تهران و استان های کشور ابلاغ کرده است.

کد خبر: ۴۷٬۶۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha