۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
روایت رییس مجمع نمایندگان خوزستان از اطلاعات غلط وزرا در جلسه با رئیس جمهور/ جلسه را ترک کردیم
در گفت و گو با بازار مطرح شد

روایت رییس مجمع نمایندگان خوزستان از اطلاعات غلط وزرا در جلسه با رئیس جمهور/ جلسه را ترک کردیم

حسینی رییس مجمع نمایندگان خوزستان ماجرای جلسه رییس جمهور با حضور وزرای جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی با اعضای این مجمع را تشریح کرد.

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به جلسه مجمع نمایندگان خوزستان با رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس گفت: دو روز گذشته نمایندگان خوزستان جلسه‌ای را با وزرای راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی برگزار کردند.

وی تاکید کرد: این جلسه پیرامون بررسی برنامه‌های اراضی کشاورزی و آسیب دیدگی راه‌های این استان در پی بروز سیل سال ۹۸ بود.

حسینی با بیان اینکه در این جلسه پرونده سال ۹۸ پیرو خسارات وارده به بخش کشاورزی و راه‌های روستایی این استان بسته شد، اظهار داشت: در این جلسه وزرای جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی گزارشاتی را پیرو این مباحث مطرح کردند. در این جلسه وزیر جهاد کشاورزی اذعان داشت که جبران خسارات وارد به این استان در حوزه کشاورزی شده است.

وی بیان داشت: همچنین وزیر راه و شهرسازی هم پیرو برخی موارد گزارشی را به رییس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس ارائه کرد. اسلامی در گزارش خود اعلام کرد که کلیه راه‌های اصلی و فرعی و روستایی ترمیم و اصلاح شده است؛ حتی رییس جمهور در این زمینه مجددا از وزیر راه می پرسد که آیا این اقدامات انجام شده که وزیر راه تاکید دارد این اقدامات، یعنی ترمیم راه‌های اصلی و فرعی استان انجام شده است که این مسئله برای ما جای تعجب داشت.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس تاکید کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم در روستاها حضور داریم و از نزدیک شاهد برخی امور هستیم. به عنوان مثال در حوزه انتخابیه بنده چهار شهرستان وجود دارد و باید بگویم قریب به ۸۰ درصد راههایی که در سیل آسیب دیده اند، اصلاح نشده است.

وی بیان داشت: همچنین منابعی که برای جبران خساراتی که به کشاورزی وارد شده اغلب ۵۰ درصد بوده است؛ اینکه آقایان وزرا می آیند و از طریق رسانه ملی اعلام می کنند که همه اقدامات در استان خوزستان صورت گرفته غیر واقعی است و ما هم به عنوان نماینده مردم باید این موارد را مطالبه کنیم.

وی با بیان اینکه ما در آن جلسه به گزارش وزرای جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی اعتراض داشتیم، گفت: ما مراتب اعتراض خود را در آن جلسه اعلام کردیم و به استاندار مربوطه گفتیم شما در استان هستید و از نزدیک شاهد ماجرا بوده‌اید.

این نماینده مجلس گفت: ظاهرا در هشتمین سال از عمر دولت پوست وزارتخانه‌ها کلفت شده که دیگر به اعتراضات ما هم به عنوان نمایندگان مردم توجه نمی‌کنند لذا ما هم به عنوان اعتراض به اینگونه گزارش دهی به مردم، جلسه را ترک کردیم.

حسینی بیان داشت: اینکه ما بیاییم و غیر صادقانه با مردم برخورد کنیم درست نیست و این واقعا بی احترامی به مردم و مجلس است ما در اینگونه جلسات به هیچ وجه حضور پیدا نخواهیم کرد.

کد خبر: ۴۷٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha