۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
۱۰ هزار میلیارد ریال درآمدهای مالیاتی در زنجان وصول شد
استاندار زنجان:

۱۰ هزار میلیارد ریال درآمدهای مالیاتی در زنجان وصول شد

زنجان- استاندار زنجان گفت: در شش ماه نخست امسال بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال درآمدهای مالیاتی در استان وصول شده است که این میزان در مقایسه با سال قبل ۳۸درصد افزایش دارد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری زنجان، فتح الله حقیقی  در جلسه ستاد درآمدهای مالیاتی استان، از اقدام امور مالیاتی استان مبنی بر انتقال دفاتر مالی واحدهایی که در استان فعالیت دارند ولی دفاتر آنها در خارج از استان بوده و مالیاتشان عاید استان نمی شد، قدردانی کرد و گفت: تا کنون ۴۷ پرونده مالیاتی که پیش از این در خارج از استان زنجان مالیات پرداخت می کردند به زنجان بازگشته است.

وی با اظهار نارضایتی از پیگیری نشدن نحوه فروش پسماند روی زنجان به اختصاص اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی از محل فروش پسماند روی به استان اشاره کرد و افزود: با تلاش های بسیار و تعامل سازنده با دادگستری، حکم پسماند به نفع مردم صادر و مجوز عملیات جابجایی آن با موافقت وزارت صمت به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا داده شد ولی تا به امروز نتیجه ای از این اقدامات حاصل نشده و این موضوع باید تا جلسه آینده بررسی و نتیجه اعلام شود.

استاندار زنجان، درخصوص مولد سازی و فروش املاک مازاد دستگاههای اجرایی نیز گفت: این اقدام برای تامین بودجه دستگاه ها است و تا کنون ۴۹ ملک برای فروش احصاء شده که برای ۲۹ واحد تمامی مجوزها اخذ شده و برای مابقی نیز در کمترین زمان مجوزهای لازم جهت فروش اخذ خواهد شد.

حقیقی تاکید کرد: دستگاه هایی همچون گمرک، امور مالیاتی، راه و شهرسازی، استانداری و ثبت اسناد در وصول درآمدهای مالیاتی بسیار خوب عمل کرده‌اند.

وی یادآورشد: دستگاه‌هایی که درآمدهای پیش بینی شده آنها وصول نشده است باید تا ۴۸ ساعت آینده علت آن و نحوه جبران عقب ماندگی را بیان کنند.

استاندار زنجان، گفت: در شش ماه نخست امسال بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال درآمدهای مالیاتی در استان وصول شده که این میزان در مقایسه با سال قبل ۳۸درصد افزایش دارد.

کد خبر: ۴۷٬۵۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha