۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
مسائل زیست‌محیطی در واحدهای ۲ و ۳ نیروگاه اتمی بوشهر رعایت می‌شود
مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر:

مسائل زیست‌محیطی در واحدهای ۲ و ۳ نیروگاه اتمی بوشهر رعایت می‌شود

بوشهر- مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به پایش مسائل زیست محیطی در این نیروگاه، گفت: مسائل زیست‌محیطی به صورت کامل در واحدهای ۲ و ۳ نیروگاه اتمی بوشهر رعایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مسعود نصوری ظهر سه‌شنبه در بازدید مدیرکل و کارشناسان محیط زیست از نیروگاه هسته ای بوشهر اظهار داشت: عملیات ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر با جدیت در دست اجرا است.

وی توجه به مسائل زیست‌محیطی را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم یاد کرد و ادامه داد: بررسی نحوه پایش های زیست محیطی در فعالیت‌های نیروگاه اتمی با حضور کارشناسان خبره انجام می‌شود.

مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر یکی از اولویت‌های این نیروگاه را حفاظت از محیط زیست پیرامونی نیروگاه دانست و افزود: یک مرکز پایش زیست محیطی مدرن و جدید در پروژه واحد های ۲ و ۳ نیروگاه راه‌اندازی می‌شود.

بررسی مسائل زیست محیطی نیروگاه اتمی
مدیر کل محیط زیست استان بوشهر نیز در این بازدید اظهار داشت: به منظور بررسی مسائل زیست محیطی نیروگاه اتمی، کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بازدید را از این نیروگاه داشته‌اند.

فرهاد قلی نژاد از انجام اندازه‌گیری‌های دقیق با استفاده از دستگاه‌های سنجش و پایش مدرن و استاندارد خبر داد و افزود: بر اساس قوانین و مقرراتٰ تلاش می‌شود که از هرگونه آسیب به محیط زیست جلوگیری شود.

وی از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین نیروگاه هسته‌ای بوشهر و اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در راستای هماهنگی در پایش‌های زیست محیطی منطقه خبر داد.

کد خبر: ۴۷٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha