۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی در حوزه فراوری معادن نهبندان
فرماندار نهبندان خبر داد

سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی در حوزه فراوری معادن نهبندان

نهبندان- فرماندار نهبندان با تاکید بر اینکه باید از خام فروشی معادن در شهرستان جلوگیری کرد، گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری مستقیم برای طرح های فراوری معادن شهرستان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مجید بیکی فرماندار شهرستان نهبندان ظهر سه شنبه در جلسه کمیسیون هماهنگی امور بانکی شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شبکه بانکی کشور در ایام کرونا از مکان‌های پر رفت و آمد و پرخطر بوده که متاسفاته تعدادی از کارکنان خود را نیز از دست داد.

فرماندار نهبندان از همراهی های بانک ها در پرداخت تسهیلات تکلیفی دولت، تشکر کرد و گفت: مدیران بانک ها، نهایت تلاششان در جهت حل مشکلات مردم به کار گیرند.

بیکی با اشاره به اینکه نهبندان شهرستانی با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان در حوزه های مختلف  دانست و بیان داشت: ولی دلایل مختلفی برای عدم توسعه یافتگی این شهرستان وجود دارد که قاعدتاً باید از نگاه‌های مختلف مورد بررسی افراد متولی قرار گیرد.

فرماندار نهبندان ادامه داد: این شهرستان در حوزه های معدنی چه از لحاظ مواد معدنی و چه از لحاظ تنوع ظرفیت‌های زیادی دارد که باید این ظرفیت بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه باید از خام فروشی معادن در شهرستان جلوگیری کرد، افزود: سرمایه گذاری در حوزه معادن به ویژه فرآوری در حال انجام است بطوری که از سال گذشته تاکنون بیش از ٣٠٠ میلیارد تومان سرمایه گذاری مستقیم در طرح های فرآوری در دست اجرا است.

بیکی گفت: با توجه به واحدهای معدنی در شهرستان از جمله طلای هیرد، کنسانتره آهن، واحد فرآوری سیلس، منیزیت، آندالوزیت، گارنت و … تحولات عظیمی را در حوزه سرمایه گذاری شهرستان شاهد خواهیم بود که می طلبد مجموعه اداری شهرستان نهایت همکاری را با این مجموعه ها داشته باشند.

کد خبر: ۴۷٬۴۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha