۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
۲ میلیون ایرانی با تایید مجلس سهام عدالت می گیرند
نماینده مردم ابهر وخرم‌دره:

۲ میلیون ایرانی با تایید مجلس سهام عدالت می گیرند

زنجان- نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح جاماندگان سهام عدالت به مجلس در قالب طرح دو فوریتی ارائه شده است، گفت: با تایید مجلس شورای اسلامی دو میلیون جامانده سهام دریافت خواهند کرد.  

به گزارش خبرنگار بازار،  حجت‌الاسلام حسن شجاعی ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل جهاد دانشگاهی زنجان، مبارزه جدی با فساد را از ماموریت‌های خود اعلام کرد و گفت: لازمه مبارزه با فساد داشتن تقوا است.

وی با بیان اینکه اگر با فساد مقابله نشود فساد منتشر خواهد شد، اظهار کرد: حساسیت مدیران نسبت به فساد کم بوده است.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سوابقی از فساد در استان زنجان وجود دارد که موجب تشکیل پرونده‌هایی در قوه قضائیه شده است، گفت: باید از منبعی که بوی فساد می‌آید حساسیت به خرج داد.  

شجاعی تاکید کرد: صیانت از دستگاه‌های اجرایی وظیفه نمایندگان مجلس است و برخی انتصابات در آموزش و پرورش با سفارش خارجی اتفاق افتاده است.

وی در خصوص اختصاص خودرو به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: اهل سوار شدن به خودروی دنا نیستم و پژو دریافت کردم.  

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم اختصاص یک میلیارد یورو به وزارت بهداشت، گفت: این موضوع در حال بررسی است.  

شجاعی بر لزوم ضرورت اتحاد و انسجام در مجمع نمایندگان استان زنجان تاکید کرد و گفت: عدم اتحاد و انسجام ضربه جدی به استان وارد می کند و باید وحدت بین نمایندگان مجلس استان تقویت شود.  

وی با بیان اینکه استان زنجان در زمینه درآمد رتبه ۱۵ کشور را دارد، تصریح کرد: این استان در جذب بودجه درسطح کشور رتبه ۲۸ را دارد.  

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح جاماندگان سهام عدالت به مجلس در قالب طرح دو فوریتی ارائه شده است، افزود:  با تایید مجلس شورای اسلامی دو میلیون جامانده، سهام دریافت خواهند کرد.  

کد خبر: ۴۷٬۴۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha