۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
۴۱۳ فعال گردشگری در قزوین تسهیلات کرونا دریافت کردند
معاون میراث فرهنگی قزوین:

۴۱۳ فعال گردشگری در قزوین تسهیلات کرونا دریافت کردند

قزوین- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: ۴۱۳ فعال صنعت گردشگری و صنایع دستی در استان قزوین تاکنون موفق به دریافت تسهیلات کرونا شده اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین، نادر محمدی اظهار داشت: ارایه بخشی از تسهیلات جبران خسارت کرونا برای تاسیسات گردشگری به دلیل شرایط ثبت نام از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت و برخی نیز از طریق وزارت میراث فرهنگی دنبال می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: میزان تسهیلات پرداخت شده به واحدها و متقاضیان صنعت گردشگری قزوین که معرفی متقاضیان آنها به بانک ها از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوده، ۴۰ میلیارد ریال است.

وی اظهار داشت: ۲۰۰ میلیارد ریال تقاضای تسهیلات از سوی واحدها و تاسیسات گردشگری قزوین برای کمک به جبران خسارت کرونا به ثبت رسیده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: آن دسته از واحدها و تاسیسات گردشگری که از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست تسهیلات داده اند نیز متقاضی دریافت ۸۰ میلیارد ریال هستند که رقم پرداخت شده آن هنوز به میراث فرهنگی اعلام نشده است.

محمدی یادآور شد: هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی، سفره خانه ها، مجتمع های خدماتی رفاهی و پذیرایی بین جاده ای، دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری دریافت کنندگان تسهیلات کمک به جبران خسارات کرونا در استان قزوین بوده اند.

کد خبر: ۴۷٬۴۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha