۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۸
واگذاری‌های اصل ۴۴ آفت جان دو برند اصفهان/ کارخانه کاشی اصفهان و سرامیک نیلو در مسیر نابودی
نماینده مردم نجف آباد در مجلس با بازار مطرح کرد

واگذاری‌های اصل ۴۴ آفت جان دو برند اصفهان/ کارخانه کاشی اصفهان و سرامیک نیلو در مسیر نابودی

ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: کارخانه کاشی اصفهان و کارخانه کاشی و سرامیک نیلو دو برند مطرح در خاورمیانه بودند که امروز پیرو واگذاری های اصل ۴۴ نابود شده اند.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرگار پارلمانی بازار، با اشاره به رکود صنایع و تعطیلی برخی از کارخانجات بزرگ گفت: در حوزه انتخابیه بنده دو شرکت بزرگ و برند متعلق به سازمان تامین اجتماعی وجود داشت.

وی افزود: کارخانه کاشی اصفهان و کارخانه کاشی و سرامیک نیلو در مقطعی حدودا ۸۰۰ الی ۱۰۰ نفر کارگر و کارمند داشتند که متاسفانه در مقوله واگذاری‌های اصل ۴۴ امروز به بدترین وضع و کمترین اشتغال زایی رسیده است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: این دو برند و کارخانه بزرگ جز کارخانجات معروف خاورمیانه بودند که پیرو واگذاری اصل ۴۴ نابود شدند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:  این جای تعجب دارد که شرکت صدر تامین مرتبط با سازمان تامین اجتماعی چرا اقدام به جمع آوری بیت المال  از این کارخانه نمی‌کند.

وی تاکید کرد: مقصرین دلایل نابودی این شرکتهای معروف به مبحث واگذاری اصل ۴۴ مربوط می‌شود که متاسفانه یکی از این شرکتها با ۱۴۰ میلیون تومان خریداری شده بود.

کد خبر: ۴۷٬۴۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha