۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
۹۵۰ خودرو عمومی در سطح استان سمنان به صورت رایگان دوگانه‌سوز شدند
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود:

۹۵۰ خودرو عمومی در سطح استان سمنان به صورت رایگان دوگانه‌سوز شدند

شاهرود- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: در راستای جرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی از مرداد ماه ۹۹ تا کنون ۹۵۰ خودرو عمومی در سطح استان به صورت رایگان دوگانه‌سوز شدند.

علی اکبر عربعامری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه از مرداد ماه سال جاری تا کنون  ۹۵۲ دستگاه خودرو عمومی در سه کارگاه فعال در سطح استان در حوزه عملیاتی این منطقه گازسوز شده اند، ابراز کرد: این طرح در راستای کاهش مصرف سوخت بنزین صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه خودروهای عمومی  با مراجعه به آدرس   GCR.NIOPDC.IR  نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت گازسوز شدن اقدام کنند، افزود: مالکان خودروهای عمومی می توانند در این سامانه ثبت نام کننند که تاکسی ها، وانت بارها، ون ها و ... در زمره این وسایل تقلیه هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه یک هزار و ۵۳۳ دستگاه خودرو در سطح استان تا کنون ثبت نام کرده اند، تاکید کرد: این طرح به صورت رایگان در شاهرود و سمنان انجام می شود.

عربعامری بیان کرد: فاز دوم این طرح شامل دوگانه‌سوز کردن خودروهای مسافربر شخصی (اسنپ، تپسی و ...) و آژانس‌های زیر پوشش نظارتی وزارت کشور یا شهرداری‌ها می شود.

کد خبر: ۴۷٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha