۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
برقراری پرواز آبادان - کیش از ۲۹ بهمن

برقراری پرواز آبادان - کیش از ۲۹ بهمن

خرمشهر - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر گفت: پرواز آبادان - کیش و بالعکس از ۲۹ بهمن ماه سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

هانی فیصلی در گفتگو با خبرنگار بازار در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در دو ماه اخیر و با پیگیری اتاق بازرگانی خرمشهر و برگزاری چندین جلسه مختلف توسط کمیسیون‌های مرتبط این اتاق با اخذ مجوزهای لازم، جذب سرمایه‌گذار و موافقت و همراهی شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران و فرودگاه آبادان؛ خط پروازی آبادان کیش و بالعکس به عنوان اولین گام از طرح‌های مصوب این جلسات، از تاریخ ۲۹ بهمن ماه آغاز و برای استفاده شهروندان خرمشهری و آبادانی و همچنین گردشگران خارجی آماده بهره براداری خواهد بود.

وی افزود: این خط پروازی هر هفته در روزهای سه شنبه و جمعه در دو مسیر برقرار خواهد بود و از امروز نیز خرید بلیط‌های این پرواز به صورت سیستمی بر روی سامانه خرید بلیط شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران امکان پذیر است.

جعفری، مدیرکل هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران در خوزستان نیز در تایید این خبر توضیح داد: پس از پیگیری‌های مداوم اتاق بازرگانی خرمشهر مبنی بر راه اندازی خطوط پروازی داخلی و خارجی، اولین خط پروازی توسط شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران از آبادان به کیش و بالعکس راه اندازی خواهد شد.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: این امر کوچکترین خدمت به مردم بزرگوار و شهید پرور خرمشهر و آبادان در پاسخ به شهامت و مقاومت ایشان در دوره دفاع مقدس خواهد بود.

کد خبر: ۴٬۷۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha