۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
طرح کار ورزی در ۷۷۰ واحد صنعتی به دانشجویان زنجانی ارائه می‌شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

طرح کار ورزی در ۷۷۰ واحد صنعتی به دانشجویان زنجانی ارائه می‌شود

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی زنجان،به طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی در استان اشاره کرد و گفت: دانشجویان می‌توانند در ۷۷۰ واحد صنعتی و تولیدی طرح کار ورزی خود را طی کنند.

محمد رضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، به طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: دانشجویان استان در ۷۷۰ واحد صنعتی و تولیدی طرح کار ورزی خود را می توانند طی کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به بیماری کرونا ویروس طرح کار ورزی در واحدهای تولیدی و صنعتی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی  انجام می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: واحدهایی که طرح کارورزی  را اجرا می‌کنند، کمک‌هزینه آموزشی و حق بیمه پرداخت می‌شود. 

یوسفی با بیان اینکه طرح کارورزی فرصتی مناسب برای مهارت آموزی نیروی های انسانی فارغ التحصیل شده دانشگاهی و تامین نیروی انسانی ماهر واحدهای تولیدی و صنعتی است، تاکید کرد: کار فرمایان تمایل زیادی برای طرح کار رورزی دارند.

وی افزود:مهارت‌آموزی و بالا بردن کیفیت‌های آموزشی متناسب با نیازهای استان از اهداف اصلی اداره کل تعاون استان است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه باید توسعه آموزش‌های مهارتی در دانشگاه‌ها تقویت شود، تصریح کرد: استقبال دانشجویان از آموزش‌های مهارتی مطلوب است. 

یوسفی با بیان اینکه خیلی از این واحدهای تولیدی دانشجویانی که فعالیت خوبی در طرح کار ورزی داشتند را جذب می کنند، گفت: بیش از ۲۰ درصد از این دانشجویان جذب واحدهای تولیدی و صنعتی می شوند.

کد خبر: ۴۷٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha