۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
جامعه مهندسی، بازوی توانمند دستگاه های اجرایی در حوزه ساخت و ساز
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل:

جامعه مهندسی، بازوی توانمند دستگاه های اجرایی در حوزه ساخت و ساز

اردبیل - رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: جامعه مهندسی می تواند بعنوان بازوی قدرتمند فنی در حوزه ساخت و ساز برای دستگاه های اجرایی ایفای نقش کند.

میرمحمدسیدهاشمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به پتانسیل عظیم جامعه مهندسی اظهار کرد: جامعه مهندسی می تواند بعنوان بازوی قدرتمند فنی در حوزه ساخت و ساز استان برای دستگاه های اجرایی ایفای نقش کند.

 وی اظهار کرد: جامعه مهندسی در حفظ و حراست از بودجه های ملی و تضمین کیفیت ساخت و ساز نقش موثری دارد.

سیدهاشمی با اشاره به صدور مجوز ۸۰ میلیارد ریالی از سوی مجمع عمومی سازمان اظهار کرد: در این خصوص سازمان نظام مهندسی در تلاش است تا ضمن احداث واحد بزرگ فرهنگی، رفاهی و ورزشی، زمینه اشتغال خیل عظیمی از اعضای سازمان را فراهم سازد.

وی تصریح کرد: در این خصوص ضرورت دارد تا دستگاه های اجرایی استان در تسهیل شرایط واگذاری زمین و صدور مجوزهای لازم همکاری مناسبی با سازمان نظام مهندسی داشته باشند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بر لزوم اصلاح ماده ۵ قانون بیمه های تامین اجتماعی کارگران تاکید کرد و افزود: با اصلاح این قانون و استفاده ی اعضای سازمان از مزایای آن، قطعا شاهد ارتقای شان مهندسی و ارتقای عزت نفس جامعه ی مهندسی خواهیم بود.

کد خبر: ۴٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha