۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
۶ هزار کلاس درس تا پایان سال تحویل آموزش و پرورش می‌شود
رئیس نوسازی مدارس کشور:

۶ هزار کلاس درس تا پایان سال تحویل آموزش و پرورش می‌شود

گنبدکاووس- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به اینکه در مهرماه هشت هزار کلاس درس تحویل آموزش و پرورش شد، گفت: تا پایان سال شش هزار کلاس دیگر تحویل می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مهرالله رخشانی مهر عصر دوشنبه در مراسم افتتاح مدرسه گنبدکاووس اظهار کرد: در مهر ماه امسال هشت هزار کلاس درس تحویل آموزش و پرورش شد.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال شش هزار کلاس درس دیگر تحویل نظام تعلیم و تربیت می‌شود، افزود: سازمام نوسازی مدارس کشور در یک سال گذشته ۲۳ مدرسه تخریبی بر اثر سیل ۹۸ را در گلستان در حال ساخت دارد.

معاون امور عمرانی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برای تکمیل پروژه‌های آموزشی خیرساز در استان گلستان سهم ۳۰ یا ۵۰ درصدی در نظر گرفته شده و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

به گفته وی با اختصاص این میزان اعتبار تمامی مدارس خیرساز بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی استان گلستان تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

رخشانی مهر بابیان اینکه گلستان پروژه‌های آموزشی نیمه تمام قابل توجهی دارد که باید با اختصاص بودجه مناسب از سوی دولت و همّت نیکوکاران ساماندهی و به سرانجام برسند، اضافه کرد: تا الان ۱۷ مدرسه ساخته شده در مناطق سیل‌زده گلستان تکمیل و یا در آستانه بهره‌برداری است و بقیه مدارس نیز تا دهه فجر امسال تحویل آموزش و پرورش این استان می‌شود.

کد خبر: ۴۷٬۲۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha