۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
پیشنهاد کاهش قیمت ماسک به ستاد ملی کرونا
رئیس اتاق اصناف تهران اعلام کرد

پیشنهاد کاهش قیمت ماسک به ستاد ملی کرونا

فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران گفت: فردا برای کاهش قیمت ماسک به ستاد ملی پیشنهاد می‌دهیم که بعد از تصویب قیمت آن اعلام می‌شود.

به گزارش بازار، قاسم نوده فراهانی درباره این که اکنون استفاده از ماسک از درب منزل است با توجه به نیاز بیشتر برای استفاده از ماسک آیا کمبودی در تولید ماسک نداریم، افزود: در بحث تولید ماسک هیچ مشکلی نداریم و تنها بحث ما این است مواد اولیه آن در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد ما اکنون چند کارخانه داریم که مواد اولیه توزیع می‌کند. در خواست ما این است که سازمان صمت و سازمان حمایت از مصرف کننده از آن‌ها حمایت کافی داشته باشند تا مواد اولیه در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

وی گفت: حتی برای صادرات ماسک اگر نیاز باشد دولت می‌تواند اقدام کند چرا که اکنون تولیدکنندگان ما با دستگاه‌های مجهز ماسک تولید می‌کنند و در بحث تامین ماسک هیچ مشکلی نداریم و نخواهیم داشت.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: فردا در ستاد کرونا درخواست خواهیم کرد همان طور که در روز اول طرح قیمت ماسک را بالا بردیم اکنون با توجه به این که بین تولیدکنندگان رقابت ایجاد شده و تولید ماسک زیاد شده است ضروری است که قیمت ماسک را کاهش بدهیم که فردا در ستاد کرونا پیشنهاد آن را می‌دهیم که بعد از تصویب قیمت جدید اعلام خواهد شد.

وی گفت: اکنون ماسک اضافه در دست تولیدکننده بسیار فراوان است و مشکلی برای تامین ماسک مورد نیاز مردم با توجه به دستورالعمل جدید مبنی بر استفاده ماسک از درب منزل نداریم.

کد خبر: ۴۷٬۲۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • پیمان انصاریپور DE ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      0 0
      زمانی میتونید بگید مشکلی نداریم که دولت دپو کنه نه اینکه دست تولید کننده باشه. چرا قیمت پارچه را کنترل نمیکنید؟ زورتون نمیرسه