۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
 در حال برنامه ریزی موج گردشگری پسا کرونا هستیم
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی:

در حال برنامه ریزی موج گردشگری پسا کرونا هستیم

مونسان، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستیاز اقدامات این وزارت خانه برای معرفی ظرفیت های گردشگری کشور در داخل و خارج کشور خبر داد.

به گزارش بازار، علی اصغر مونسان گفت: در شرایط کنونی زیر ساخت های توسعه گردشگری مجازی مهیا گردید و فضا برای تبلغات گسترده است ولی این حوزه کسب درآمدی برای فعالان این بخش به همراه نخواهد داشت.

مونسان افزود: از ابتدای فروردین کلیپ ها و بازدیدهای مجازی نیز در سایت این وزارت خانه بارگذاری شده است.

وی ابا اشاره به حمایت های دولت برای فعالان حوزه گردشگری در دوران کرونا گفت: همزمان با شروع این بیماری و آسیب های جدی به این صنعت، ۳ مرحله بسته حمایتی اختصاص یافت که قسمتی از آن امهال در اقساط تهسیلات فعالان، بدهی مالیاتی، سهمیه بیمه کارفرما تا پایان سال می باشد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: کرونا ۱۸۰۰ میلیارد دلار به حوزه گردشگری ضرر وارد کرد که این رقم تاکنون بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: صنعت گردشگری مقام سومین اقتصاد جهان را به خود اختصاص داده بود و رشد قابل ملاحظه ای را به خود گرفت که شیوع کرونا این صنعت را با مشکل جدی روبرو کرد.

مونسان با اشاره به اقدامات ارزنده چند سال اخیر دولت در حوزه گردشگری افزود: مسیر توسعه گردشگری داخلی در چند سال اخیر رشد خوبی داشت و بیش از ۴۹۸ هتل و یک ترم جدید به نام اکوتوریست و بوم گردی در کشور به ثبت رسید.

کد خبر: ۴۷٬۰۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha