۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
تلاش برای خودکفایی اقتصادی، دفاع از مرزهای کشور
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد

تلاش برای خودکفایی اقتصادی، دفاع از مرزهای کشور

حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش برای خودکفایی اقتصادی، دفاع حقیقی از مرزهای کشور است و دشمن باید بداند که ما بدون او بهتر حرکت می‌کنیم.

به گزارش بازار، حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه مراسم آغاز به کار نمایشگاه خودکفایی صنعت ریلی افزود: این نمایشگاه که حاصل تلاش‌های صنعتگران، پژوهشگران و شرکت‌های دانش بنیان ایرانی است، نشان می‌دهد که ریل گذاری انقلاب اسلامی درست بوده است و سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و اصل کلی ما می‌توانیم در این نمایشگاه و نمایشگاه‌های مشابه ما را به اتقان می‌رساند که می‌توانیم روی پای خود بایستیم.

وی اضافه کرد: امروز پژوهشگران و قطعه سازان ما با اشتها و حرارت اعلام می‌کنند که می‌توانیم روی پای خود بایستیم و همه ما وظیفه داریم کمک کنیم که این مسیر راحت‌تر طی شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: مهمترین قدرت دفاعی ما ایستادن و ایستادگی در برابر تحریم‌ها و دشمن است و اینکه بداند ما بدون دشمن، بهتر حرکت می‌کنیم.  

حاجی بابایی تحریم‌های ظالمانه را یکی از دلایل رشد کشور دانست و گفت: گرچه مردم در این مسیر سختی می‌کشند و همه باید تلاش کنیم که این سختی‌ها برطرف شود، اما مردم باید بدانند پژوهشگران و قطعه سازان ما در مسیر جهش تولید پرافتخار قدم بر می‌دارند.

کد خبر: ۴۷٬۰۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha