۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
نهاده دامی و کشاورزی در انبار سازمان اموال تملیکی وجود ندارد
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

نهاده دامی و کشاورزی در انبار سازمان اموال تملیکی وجود ندارد

ساداتی نژاد، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در نشست امروز گزارشی توسط سازمان اموال تملیکی ارائه شد که نشان می‌داد در حال حاضر نهاده دامی دپو شده‌ای در انبارهای این سازمان وجود ندارد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید جواد ساداتی نژاد، در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۲۰ مهرماه) اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست با سازمان اموال تملیکی، گفت: با توجه به وضعیت کمبود نهاده‌های دامی در بازار بررسی وضعیت میزان نهاده دپو شده در انبارهای سازمان اموال تملیکی در دستور کار نشست امروز بود تا بتوانیم با استفاده از آن بخشی از کمبودهای موجود را برطرف کنیم.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نشست امروز گزارشی توسط سازمان اموال تملیکی ارائه شد که نشان می‌داد در حال حاضر نهاده دامی دپو شده‌ای در انبارهای این سازمان وجود ندارد.

وی، افزود: بر اساس توافق و سازکار تعیین شده بین سازمان اموال تملیکی و سازمان جهاد کشاورزی در استان‌ها محموله‌های توقیفی نهاده دامی و کشاورزی به سازمان‌های جهاد کشاورزی هر استان تحویل داده می‌شود.

رئیس کمیسیون، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطر نشان کرد: با توجه به مباحث ارائه شده قانون سازمان اموال تملیکی که از سال ۷۲ تصویب شده و قانون‌های بعدی در آن دخل و تصرف داشته‌اند نیاز به بازنگری و اصلاح دارد که لازم است مجلس به آن ورود کند.

کد خبر: ۴۷٬۰۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha