۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
پرداخت ۱۷۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در گلستان مصوب شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

پرداخت ۱۷۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در گلستان مصوب شد

گرگان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با اشاره به اینکه گلستان با پرداخت سه هزار و ۵۰۷ میلیارد ریال رتبه پنجم کشور را در رونق تولید داراست از تصویب پرداخت بیش از ۱۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در این حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین طلوعیان بعداز ظهر پنجشنبه در دویست و پنجاه و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برگزار شد، اظهار کرد: امسال در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، پرداخت بیش از  ۱۷ هزار و ۹۳۹ میلیارد ریال تسهیلات به ۳۱۷ واحد در استان مصوب و به بانک ها ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه گلستان رتبه پنجم در پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: تاکنون سه هزار و ۵۰۷ میلیارد ریال تسهیلات به ۸۳ واحد تولیدی و اقتصادی استان پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از تسهیلات تبصره ۱۸ به عنوان مهم ترین ابزار ایجاد و حفظ اشتغال در استان‌ها یاد کرد و ادامه داد: گلستان در این زمینه هم با پرداخت هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال به ۱۲ واحد رتبه هشتم را در کشور را کسب کرده است.

طلوعیان به میزان پرداخت تسهیلات نوسازی و بازسازی هم اشاره و بیان کرد: گلستان در این حوزه هم با پرداخت ۸۱۷ هزار میلیارد ریال به ۳۱ واحد تولیدی رتبه ششم کشور را به خود اختصاص داده است.

کد خبر: ۴٬۶۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha