۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
۱۱ نیروگاه مقیاس کوچک در مازندران بهره برداری می شود
معاون استاندار مازندران:

۱۱ نیروگاه مقیاس کوچک در مازندران بهره برداری می شود

جویبار- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: تاپایان سال جاری ۱۱ نیروگاه به بهره برداری می رسد و مجموع نیروگاه های استان به ۳۳ واحد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از نیروگاه مقیاس کوچک جویبار با اشاره به وجود و راه اندازی ۲۲ نیروگاه مقیاس کوچک در استان اظهار داشت: برای این واحدها که دارای ۲۴۵ مگاوات ظرفیت است، بیش از هزار و ۲۲۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به استقبال بخش خصوصی برای ساخت نیروگاه مقیاس کوچک در استان ادامه داد: در حال حاضر ۱۱ نیروگاه با سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان در دست ساخت است که برای آن هشت هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی رتبه استان مازندران را در سرمایه گذاری نیروگاه های مقیاس کوچک در بین استان های کشور رتبه اول دانست و گفت: با اجرای این طرح شاهد رشد سرمایه گذاری در استان هستیم.

خیریان پور همچنین با اشاره به ساخت کارخانه لوله سازی در جویبار نیز گفت: این کارخانه دارای ۱۱ خط تولید بوده که دو واحد آن در حال فعالیت است.

معاون استاندار مازندران میزان سرمایه گذاری برای ساخت این کارخانه را هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ۱۵۰ نفر در آن مشغول کار هستند.

کد خبر: ۴۶٬۹۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha