۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
یک هزار میلیارد تومان اعتبار در کرمان هزینه شده است
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

یک هزار میلیارد تومان اعتبار در کرمان هزینه شده است

رودبار جنوب - رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: طی ۱۱ ماه امسال حدود یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار در کرمان پرداخت و به عبارتی سرمایه گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدباقر نوبخت ظهر پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از چهار هزار واحد مسکن روستایی ویژه محرومان جنوب و شرق استان کرمان به سفر سال  گذشته خود به استان اشاره کرد و گفت: طی یک سال اخیر ۱۶ طرح مهم برای توسعه مناطق جنوب و شرق کرمان به تصویب رسید که ۴۳۴ میلیارد تومان اعتبار برای آنها در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: از این میزان اعتبار تاکنون ۳۴۵ میلیارد تومان پرداخت و مابقی هم طی امسال و سال آینده پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه در سفر سال گذشته احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی به تصویب رسید، بیان کرد: تاکنون از این تعداد چهار هزار واحد توسط بنیاد مسکن و هزار و ۳۵۰ واحد هم توسط کمیته امداد احداث شده و در مجموع امروز پنج هزار و ۳۵۰ واحد به بهره برداری می رسد.

نوبخت با اشاره به کلنگ زنی احداث و بازسازی یک هزار واحد مسکونی خسارت دیده در سیلاب دی ماه سال جاری گفت: این واحدها ظرف شش ماه آینده به بهره برداری می رسند.

وی همچنین اعتبارات اختصاص یافته به کرمان در دو سفر رئیس جمهور و سفر خود به این استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: طی ۱۱ ماه امسال حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار در کرمان پرداخت و به عبارتی سرمایه گذاری شده است.

کد خبر: ۴٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha