۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
۲۶۸ واحد صنعتی قزوین تسهیلات رونق تولید دریافت کردند
رئیس سازمان صمت قزوین:

۲۶۸ واحد صنعتی قزوین تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: ۲۶۸ واحد تولیدی استان در سال ۹۸ - ۹۹ از تسهیلات رونق تولید به مبلغ ۷۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بهره‌مند شدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین، عزیزالله افضلی اظهار داشت: قزوین در پرداخت این تسهیلات از نظر تعداد، رتبه پنجم و از نظر مبلغ، رتبه هشتم کشور را دارد و سهم استان ۶.۸ دهم درصد از نظر تعداد و ۴.۹ دهم درصد از نظر مبلغ بوده است.

وی اضافه کرد: در پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز به ۳۸ واحد در مجموع به مبلغ یک هزار میلیارد و ۲۴۷ میلیون تومان پرداخته شده و استان، رتبه پنجم کشور را در این زمینه دارد.

افضلی افزود: در تسهیلات تبصره ۱۸ نیز ۳۳ واحد صنعتی و ۳۶ واحد کشاورزی از این تسهیلات بهره مند شده اند.

وی با اشاره به برگزاری منظم جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال جاری، افزود: تاکنون ۱۰ جلسه این ستاد به ریاست استاندار و ۲۸ جلسه به ریاست معاون اقتصادی استاندار برگزار شده که ۲۴۷ مصوبه برای ۱۵۳ واحد داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: از این مصوبات، ۱۵۸ مورد معادل ۶۴ درصد آنها اجرایی شده و ۸۹ مصوبه معادل ۳۶ درصد کل مصوبات در دست اقدام یا انجام نشده است.

افضلی با اشاره به این مصوبات به تفکیک موضوع، افزود: ۲۵ مصوبه در خصوص سرمایه در گردش، هفت مورد در بخش سرمایه ثابت، ۱۰۵ مورد برای تعیین تکلیف بدهی، ۱۴ مورد امور مالیاتی، هفت مورد تامین اجتماعی و ... بوده است.

وی با اشاره به اهم اقدامات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شش ماه نخست امسال، افزود: فعال سازی ۴۱ واحد تولیدی که ۲۱ واحد در شهرک‌ها و مابقی در خارج از شهرک‌ها قرار دارند و تقسیط بدهی پنج ساله ۳۸ واحد تولیدی استان از جمله این اقدامات بوده است.

کد خبر: ۴۶٬۸۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha