۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
پایگاه‌های عرضه مستقیم ماسک در لرستان ایجاد شد
معاون سازمان صمت لرستان:

پایگاه‌های عرضه مستقیم ماسک در لرستان ایجاد شد

لرستان- حسامی، معاون سازمان صمت لرستان گفت: پایگاه‌های عرضه مستقیم ماسک در استان ایجاد شد تا ضمن فروش محصولات با کیفیت، اقلام بهداشتی با هزینه مناسب به دست مصرف کنندگان برسد.

فریبرز حسامی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: مردم برای خریدن ماسک با کیفیت و ارزان قیمت آدرس مشخصی نداشتند و گاهی با مراجعه به برخی داروخانه‌ها، گرانفروشی‌هایی هم صورت می‌گرفت.

وی افزود: ما برای رضایت مصرف‌کنندگان و صرفه‌جویی در هزینه افراد، پایگاه‌ها و ایستگاه‌هایی را برای عرضه مستقیم ماسک در سطح شهر راه اندازی کرده‌ایم.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: این ایستگاه‌ها در مناطق پرتردد و پرمصرف مثل «بیمارستان»، «کیو»، «پارک مطهری»، «سبزه‌میدان» و «میدان شقایق» برپا شده‌اند تا مردم به راحتی بتوانند ماسک‌های سه لایه و بهداشتی را با قیمت هزار و ۲۰۰ تومان تهیه کنند.

وی بیان کرد: بنا داریم در روزهای آتی قیمت ماسک را نیز کاهش دهیم چون مصرف ماسک در بین خانواده‌ها افزایش پیدا کرده و برای آن‌ها هزینه بر است.

حسامی با بیان اینکه این پایگاه‌ها مورد استقبال مردم قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که بیماری کرونا وجود دارد خدمات رسانی در این ایستگاه‌ها ادامه دارد.

کد خبر: ۴۶٬۸۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha