۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
نوسازی ناوگان راهداری در اولویت راه و شهرسازی است
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

نوسازی ناوگان راهداری در اولویت راه و شهرسازی است

تبریز- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بهسازی و روکش آسفالت راه‌های شریانی به ویژه آزادراه تبریز - زنجان در کنار نوسازی ناوگان راهداری در اولویت برنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، عبدالهاشم حسن نیا، در بازدید از طرح های راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، بر سرعت دهی در تخصیص اعتبارات استانی در ارتباط با نگهداری راه ها تاکید کرد و افزود: این سازمان آماده همکاری و مساعدت برای روکش آسفالت راه های شریانی و نوسازی ناوگان راهداری آذربایجان شرقی است.

وی با اشاره به طرح بهسازی جاده میانه - هشترود، اظهار داشت: عملیات خاکی و روکش آسفالت پنج کیلومتر از این جاده تا پایان آبان ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین با اشاره به طرح اصلاح نقاط پرتصادف جاده روستایی شیخدرآباد میانه گفت: بهسازی این جاده که راه ارتباطی چندین روستای منطقه است باید در اولویت اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میانه قرار گیرد.

حسن نیا، با اشاره به اینکه اجرای طرح زیرگذر سه راهی داش آتان در جاده مراغه - هشترود موجب تسهیل عبور و مرور و ایمنی تردد در این نقطه پرتصادف می شود، ادامه داد: مدیران استانی و شهرستانی برای تکمیل این طرح ها باید پیگیری و جدیت لازم را داشته باشند.

محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی نیز با اشاره به نقش مهم این استان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شمالغرب کشور، مساعدت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ارتباط با نگهداری راه ها و نوسازی نوگان راهداری استان را خواستار شد.

در این جلسه مقرر شد سرمایه گذاران بخش خصوصی استان در نوسازی ناوگان حمل و نقل باری آذربایجان شرقی جلسه مشترکی با مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای داشته باشند تا چگونگی تحقق این موضوع را بررسی کنند.

معاون وزیرراه و شهرسازی در سفر یک روزه به آذربایجان شرقی از طرح های راهداری شهرستانهای میانه، مراغه و هشترود بازدید و دستورات لازم برای سرعت بخشی در اجرای آنها را صادر کرد.

کد خبر: ۴۶٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha