۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان ۷ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار توزیع می‌کند
دبیر ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان:

ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان ۷ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار توزیع می‌کند

زنجان- هادی نژاد، دبیر ستاد اجرایی فرمان امام در زنجان،با بیان اینکه طرح توزیع لوازم التحریر برای بهره مندی کودکان نیازمند در مناطق محروم اجرا می شود، اظهار کرد: بیش از یک میلیون بسته نوشت افزار در سطح کشور برای این طرح پیش بینی شده که سهم استان زنجان هفت هزار و ۵۰۰ بسته است. 

رحمان هادی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار، به اجرای  پویش مردمی احسان مشق اشاره کرد و گفت: این طرح طی سه سال گذشته توسط ستاد اجرایی فرمان امام راحل اجرا می شود. 

وی با بیان اینکه این طرح برای بهره مندی کودکان نیازمند در مناطق محروم اجرا می شود، اظهار کرد: بیش از یک میلیون بسته نوشت افزار در سطح کشور برای این طرح پیش بینی شده که سهم استان زنجان هفت هزار و ۵۰۰ بسته است. 

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام درزنجان، گفت: ارزش ریالی هر بسته نوشت افزار ۱۶۰ هزار تومان است و درتمام مناطق محروم استان توزیع خواهد شد. 

هادی نژاد تاکید کرد: جامع اطلاعاتی نیازمندان در استان تهیه شده تا بسته های کمک معیشتی به صورت عادلانه به دست همه نیازمندان برسد.

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان طی شش سال گذشته فعالیت خود را در بخش‌های تعمیر، ساخت مسکن، کمک هزینه  تحصیل، تامین جهیزیه نیازمندان فعالیت می کند. 

کد خبر: ۴۶٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha