۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
عملیات احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده جنوب کرمان کلید خورد
با حضور معاون رئیس جمهور؛

عملیات احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده جنوب کرمان کلید خورد

کرمان - عملیات احداث واحدهای مسکونی تخریب شده ناشی از سیلاب دی ماه امسال در جنوب کرمان با حضور معاون رئیس جمهور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیش از ظهر پنجشنبه در آیین کلنگ زنی یک هزار واحد مسکونی تخریب شده ناشی از سیلاب در جنوب کرمان گفت: دی ماه امسال بر اثر شدت بارندگی ها شاهد وقوع سیلاب در برخی مناطق کشور از جمله جنوب استان بودیم.

وی با اشاره به اینکه در آن زمان به دلیل سفر به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان موفق به سفر به جنوب کرمان نشدم، افزود: تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مناطق سیل به کار می گیریم و امروز از نزدیک با مشکلات این مناطق بیشتر آشنا می شویم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با تصویب و تامین مالی هیئت دولت در مناطق سیل زده کرمان هزار واحد مسکونی احداث و ۶۰۰ واحد مسکونی تخریب شده هم مرمت و بازسازی می شود.

وی با اشاره به اینکه کار احداث و بازسازی این واحدها از امروز در استان کرمان آغاز می شود، افزود: کار احداث این واحدها ظرف شش ماه آینده به اتمام می رسد.

نوبخت با اشاره به اینکه در سفر گذشته به کرمان ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان در جنوب استان کرمان به تصویب رسید، افزود: امروز پنج هزار و ۳۵۰ واحد این طرح که توسط کمیته امداد و بنیاد مسکن احداث شده است، به بهره برداری می رسد و امروز به جنوب کرمان آمده ام تا قول خود را عملی کنم.

در پی تخریب تعدادی از واحدهای مسکونی بر اثر سیلاب دی ماه امسال در جنوب استان کرمان ۴۰ میلیون تومان وام با سود ۵ درصد و ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به خسارت دیده گان پرداخت می شود.

کد خبر: ۴٬۶۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha