۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
افتتاح ۳ واحد گلخانه ورامین با ۱۲۱میلیارد ریال سرمایه‌گذاری/ ۵۰ نفر شاغل می‌شوند
باحضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی انجام شد؛

افتتاح ۳ واحد گلخانه ورامین با ۱۲۱میلیارد ریال سرمایه‌گذاری/ ۵۰ نفر شاغل می‌شوند

ورامین- سه واحد گلخانه در ورامین با ۱۲۱میلیارد ریال اعتبار باحضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی افتتاح شد، این واحدها برای ۵۰ نفر اشتغال زایی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، صبح پنج شنبه و همزمان با ششمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر سه واحد گلخانه و تولید محصولات کشاورزی با حضور عباس کشاورز، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در شهرک گلخانه‌ای حصار گلی ورامین افتتاح شد.

بر اساس این گزارش یکی از گلخانه‌های افتتاح شده، گلخانه تولید گل رز و آنتوریوم در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع بوده که پیش‌بینی شده سالانه یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار شاخه گل تولید کند و برای ۲۰ نفر نیز به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی داشته باشد.

دومین افتتاح گلخانه تولید صیفی جات بود که سالیانه ۲۸۰ هزار تن خیار تولید می‌کند و برای ۱۵ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی خواهد داشت.

گفتنی است که سومین افتتاح مربوط به گلخانه صیفی‌جات گوجه‌فرنگی بود که این واحد تولیدی نیز سالیانه ۱۸۰ هزار تن محصول تولید می‌کند و برای ۱۵ نفر اشتغال‌زایی دارد، کل اعتبار پروژه‌های افتتاح‌شده در شهر گلخانه‌ای حصار گلی ۱۲۱ میلیارد ریال است.

کد خبر: ۴٬۶۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha