۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
واحد های صنفی متخلف تا یک ماه پلمب می‌شوند
رئیس اتاق اصناف تهران:

واحد های صنفی متخلف تا یک ماه پلمب می‌شوند

نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران اظهار داشت: تمامی محدودیت های کرونایی در تهران تا ۲۵ مهر تمدید شد. تمامی صنوف مشمول این محدودیت ها در صورت فعالیت در هفته جاری و سایر صنوفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، تا یک ماه پلمب خواهند گردید.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران در مورد مصوبات ستاد کرونا پیرامون محدودیت های کرونایی در تهران اظهار داشت: تمام محدودیت های ابلاغی در هفته گذشته از روز شنبه تا روز جمعه ۲۵ مهر ماه در تهران به قوت خود باقی است.

فراهانی افزود: در این محدودیت ها دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبان سراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها، مساجد و مصلی ها، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، کافه، قهوه خانه ها و چایخانه ها تا پایان هفته تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، باشگاه های ورزشی، ورزش های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، باغ وحش و شهر بازی ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی و همچنین عدم برگزاری نماز جمعه در این ابلاغیه مورد تاکید قرار گرفته است.

رئیس اتاق اصناف تهران در پایان ضمن تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تمامی واحد های صنفی تهران، بیان داشت: تمامی صنوف مشمول این محدودیت ها در صورت فعالیت در هفته جاری و سایر صنوفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، تا یک ماه پلمب خواهند گردید.

کد خبر: ۴۶٬۵۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha