۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
 ۳ هزارپرونده تخلف صنفی در بخش کالا و خدمات زنجان تشکیل شد
رئیس اداره بازرسی سازمان صمت استان زنجان :

۳ هزارپرونده تخلف صنفی در بخش کالا و خدمات زنجان تشکیل شد

زنجان - رئیس اداره بازرسی سازمان صمت زنجان گفت: سه هزارپرونده تخلف صنفی در بخش کالا و خدمات استان تشکیل شده و شکایت های مردمی هم ۲.۵ برابر افزایش یافته است.

اسماعیل مسلمی در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه نظارت و بازرسی از بازار در زنجان به جد انجام می شود، گفت: طی ۱۰ ماهه امسال بیش از ۴۴ هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: در این میان بیش از سه هزارپرونده تخلف صنفی در بخش کالا و خدمات تشکیل شده و گزارشات و شکایت های مردمی طی این بازه زمانی نسبت به گذشته به صورت میانگین روزانه بیش از  ۲.۵ برابر افزایش یافته است. 

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: از زمان گران شدن بنزین ۱۵ تیم بازرسی متشکل از بازرسان اتاق اصناف تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت و معدن و فرمانداری ها بازرسی در استان انجام می شود.

مسلمی ابراز کرد:  طی ۱۰ ماهه امسال عمده تخلفات این پرونده ها درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور و گران فروشی بوده است. 

وی با بیان اینکه سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایات مردمی به خصوص گران فروشی است، گفت: یک تیم ویژه بازرسی هم به صورت نامحسوس نظارت لازم از بازار را دارد. 

رئیس اداره بازرسی سازمان صمت زنجان بر تشدید بازرسی و نظارت بر بازار تاکید کرد و یادآور شد: با اصناف گران فروش برخورد جدی می شود.

کد خبر: ۴٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha