۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
 حمایت جدی از فرش بافان در زنجان مورد توجه قرار گیرد
نماینده مردم زنجان و طارم:

حمایت جدی از فرش بافان در زنجان مورد توجه قرار گیرد

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت جدی از فرش بافان در استان زنجان تاکید کرد و گفت: باید تسهیلات با کار مزد پایین به قالی بافان پرداخت شود.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه راه اندازی پایانه فرش دستباف در زنجان باعث توسعه صادرات صنعت فرش می شود، گفت: فرش استان بعد از این به نام خود استان صادر می شود و این بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه استان زنجان ۶۰ هزار بافنده فرش دستباف دارد، اظهار کرد: اگر بازار خرید مواد اولیه مورد نیاز برای بافت فرش و بازار فروش این محصولات فراهم شود، بافندگان بهتر می توانند در این صنعت فعالیت کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت جدی از فرش بافان در استان زنجان تاکید کرد و گفت: باید تسهیلات با کار مزد پایین به قالی بافان پرداخت شود.

طاهری با بیان اینکه واگذاری زمین به متقاضیان و سرمایه‌گذاران در صنعت فرش دستباف باعث رونق تولید می شود، ابراز داشت: باید مسئولان نسبت به ایجاد طرح‌های اشتغالزا در استان برنامه ریزی کنند.

وی ایجاد طرح‌های اشتغالزایی در روستاهای استان زنجان را مصداق جهش تولید اعلام  کردو گفت: فعالیت قالی بافان در روستاهای استان بیشتر است و می توانند در توسعه صادرات فرش دستباف موثر واقع شوند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امیدواریم با راه اندازی پایانه فرش دستباف در استان زنجان، تولید فرش دستباف رونق بگیرد.

کد خبر: ۴۶٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha