۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
توسعه مشاغل خانگی هرمزگان مورد توجه دولت است
معاون استاندار هرمزگان:

توسعه مشاغل خانگی هرمزگان مورد توجه دولت است

بندرعباس- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: دستگاه‌های اجرایی ذیربط  دستورالعمل طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان را سریعا عملیاتی کنند و از ظرفیت‌های مثبت این طرح باید برای بهبود وضعیت اشتغال استان بهره برد.

به گزارش خبرنگار بازار، ایرج حیدری صبح شنبه در نخستین جلسه شورای راهبری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در محل استانداری عنوان کرد: اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان و جهاد دانشگاهی در کمترین زمان ممکن دستورالعمل طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را به تمامی دستگاه های اجرایی ذیربط برای عملیاتی شدن آن ابلاغ کنند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی مرتبط با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، یک کارشناس متخصص در حوزه مشاغل خانگی را مامور پیگیری به ثمر نشستن طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در هرمزگان کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان بیان داشت: جهاد دانشگاهی با تعیین یک کارشناس پاسخگو در خصوص طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به سوالات دستگاه های اجرایی در خصوص اجرای این طرح در کمترین زمان برای سرعت کار پاسخ دهد.

حیدری گفت: جهاد دانشگاهی و اداره کل تعاون، کار و رفاه استان با استفاده از ظرفیت صدا و سیما و سایر رسانه ها اهمیت این طرح ملی برای جامعه هدف تشریح نماید. 

وی ابراز داشت: دستگاه های اجرایی ذیربط  دستورالعمل طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در هرمزگان را سریعا عملیاتی کنند و از ظرفیت های مثبت این طرح باید برای بهبود وضعیت اشتغال استان بهره برد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان ادامه داد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در هرمزگان به گونه ای عملیاتی شود که سایر مشاغل را تحت شعاع قرار ندهد.

حیدری در پایان اضافه کرد: از آمار سازی در روند اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در هرمزگان خودداری شود.
 

کد خبر: ۴۶٬۵۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha