۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
صنوف تولیدی از تسهیلاتی مشابه کارخانه‌های صنعتی برخوردار می شوند
معاون طرح و برنامه وزارت صمت اعلام کرد

صنوف تولیدی از تسهیلاتی مشابه کارخانه‌های صنعتی برخوردار می شوند

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تدوین طرحی که در آن صنوف تولیدی در ردیف کارخانه‌های صنعتی قرار می‌گیرند، گفت: با اجرای این طرح فضای تولید در کشور یکپارچه می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، سعید زرندی، اظهار کرد: در طرحی که آماده اجرا شده است، تمامی صنوف تولیدی می‌توانند از تسهیلاتی مشابه کارخانه‌های صنعتی بهره‌مند شوند.

وی در ادامه با تاکید بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استانها در حوزه صنعت، معدن و تجارت، تصریح کرد: تمرکز این وزارتخانه تا ۲ سال آینده بر تکمیل و اجرایی کردن برنامه‌ها و طرح‌های نیمه تمام است.

زرندی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری تکمیل ۱۲ طرح نیمه‌تمام در اولویت قرار دارد.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: همچنین ۲ طرح معدنی حوزه اکتشاف و ۲۹ طرح زیرساختی که از این تعداد ۲۲ طرح در حوزه شهرک‌های صنعتی و ۷ طرح در حوزه سازمان ایمیدرو در چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی شده است.

زرندی، احیای واحدهای تعطیل شده را از دیگر برنامه‌های این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: این واحدها می‌توانند از تسهیلات بانکی تبصره ۱۸ بهره‌مند شوند در حالی‌ که در چهارمحال و بختیاری از این ظرفیت بهره‌گیری لازم نشده است.

وی خاطرنشان کرد: از محل تسهیلات بانکی تبصره ۱۸ تاکنون ۱۰ هزار میلیارد تومان در استان‌ها سرمایه‌گذاری شده است و چهارمحال و بختیاری جزو استان‌های آخر در این حوزه به شمار می‌رود.

کد خبر: ۴٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha