۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
محدودیت های کرونایی پایتخت تا ۲۳ مهرماه تمدید شد
استاندار تهران:

محدودیت های کرونایی پایتخت تا ۲۳ مهرماه تمدید شد

تهران- استاندار تهران از تمدید محدودیت های کرونایی پایتخت تا ۲۳ مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران حاضر در استانداری تهران از تمدید محدودیت های کرونایی پایتخت تا ۲۳ مهرماه خبر داد و اظهار داشت: تمام محدودیت های ابلاغی در هفته گذشته از روز شنبه تا روز چهارشنبه ۲۳مهر ماه در استان تهران به قوت خود باقی خواهد بود.

محسنی بندپی در خصوص برگزاری کلاس ها در  دانشگاهها و مدارس گفت: این موضوع بصورت  مجازی دنبال خواهد شد و استفاده از ماسک از درب منازل برای شهروندان در پایتخت ضروری خواهد بود.

بر اساس این گزارش از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ مهر مراکز و فعالیت های زیر در استان تهران ممنوع شده بود و دانشگاه ها، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، اموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها، و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها و مساجد و مصلی ها و سینما، تئاتر و مراکز مشابه و موزه و باغ موزه ها و تالارهای پذیرایی و مراکز دیگر اعلام شده بود.

گفتنی است که محدودیت ها در آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و همایش ها، باشگاه های ورزشی پربرخورد از جمله کشتی، جودو و کاراته و موارد مشابه، کافه ها، قهوه خانه ها و چایخانه ها، باغ وحش ها و شهربازی ها، مراکز تفریحی ابی و استخرهای سرپوشیده و سالن های بدنسازی و عدم برگزاری نماز جمعه تا ۲۳ مهرماه تمدید شده است.

کد خبر: ۴۶٬۴۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha