۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
طی سه سال گذشته هیچ واحد تولیدی درزنجان تعطیل نشده است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

طی سه سال گذشته هیچ واحد تولیدی درزنجان تعطیل نشده است

زنجان-مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان،با بیان اینکه سه سال گذشته هیچ واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده است،گفت:۱۳ واحد تولیدی که مشکل نقدینگی داشتند به چرخه تولید وارد شدند.

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه استان زنجان رتبه دوم بهبود فضای کسب و کار در بین استان‌های کشور را به خود اختصاص داده است، گفت:خوشبختانه طی چند سال گذشته فضای کسب و کار در ستان بهبود یافته است. 

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد سرمایه گذاری‌های انجام شده در استان زنجان خارجی است، اظهار کرد: استان زنجان زیر ساخت لازم برای جذب سرمایه گذار خارجی را دارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان،با بیان اینکه زنجان جزو استان‌های با کمترین نرخ بیکاری است، گفت: نرخ مشارکت اقتصادی در استان، نسبت به میانگین کشوری بسیار خوب است.

یوسفی با بیان اینکه طی سه سال گذشته هیچ واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده است، ابراز کرد:۱۳ واحد تولیدی که مشکل نقدینگی داشتند به چرخه تولید وارد شدند.

وی به اعتبارات مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: اعتبارات مشاغل خانگی در استان زنجان ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با عاملیت دو بانک است و امیدواریم این دو بانک همکاری خوبی را داشته باشند و این دو بانک در استان زنجان تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت کردند.

یوسفی تصریح کرد: طی سال گذشته هم بیش از ۱۲ میلیارد و۹۰۰ میلیون تومان از محل قرض الحسنه به بانک‌های عامل استان ابلاغ شد که از این میزان ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توانستیم دریافت کنیم.

کد خبر: ۴٬۶۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha