۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
طرح اشتغال روستایی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار زنجان اجرا می‌شود
استاندار زنجان:

طرح اشتغال روستایی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار زنجان اجرا می‌شود

زنجان - استاندار زنجان با اشاره به تدوین طرح‌های منظومه و اشتغال روستایی به عنوان نقشه راه برای تمام شهرستان‌های استان گفت: طرح اشتغال روستایی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در دیدار با مردم ماهنشان، گفت: طی ۴۱ سال گذشته نظام جمهوری اسلامی ایران فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشته است.

وی اظهار کرد: با وجود توطئه های دشمنان، موفقیت‌های زیادی برای کشورمان حاصل شده و پروژه‌های بسیار ماندگاری در سطح کشور و استان اجرا شده است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر، ۲۷۳ پروژه ماهنشان در حوزه‌های مختلف آب، کشاورزی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و عمرانی افتتاح شده است، گفت: دولت به توسعه و آبادانی مناطق محروم تاکید دارد.

حقیقی ابراز کرد: کشور ما در سایه وحدت و اتحاد به این اقتدار رسیده و امروز هم وحدت مورد تاکیدمقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه مدیریت، نیازمند نقشه راه است، تصریح کرد: اجرای طرح اشتغال روستایی، یکی از اقدامات مهم و موفق در زنجان است و شهرستان ماهنشان مانند سایر شهرستان‌های استان دارای کتابچه طرح اشتغال روستایی است. 

استاندار زنجان، با بیان اینکه طرح‌های منظومه و اشتغال روستایی به عنوان نقشه راه برای تمام شهرستان‌های استان تدوین شده است، افزود: اکنون طرح اشتغال روستایی در تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اجرا می شود.

حقیقی، یاد و خاطره شهید سردار قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: سردمداران کوردل استکبار ناجوانمردانه و ظالمانه این سردار والا مقام را به شهادت رساندند.

وی افزود: آمریکا تا کنون هیچ غلطی نتوانسته بکند و بعد از این هم نمی تواند.

کد خبر: ۴٬۶۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha