۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی اقدام ملی مسکن در ایلام افتتاح حساب کردند
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی اقدام ملی مسکن در ایلام افتتاح حساب کردند

ایلام- مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از افتتاح حساب دو هزار و ۳۰۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در این استان خبر داد و گفت: تاکنون هزار و ۱۳۰ نفر آورده اولیه خود را تکمیل کرده اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی ایلام،  علی اصغر کاظمی اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی ایلام احداث ۱۰ هزار و ۵۳ واحد مسکونی را در دستور کار خود قرار داده که تا این لحظه ثبت نام ۱۳ هزار و ۷۱۸ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان به انجام رسیده است.

وی افزود: از این تعداد پنج هزار و ۲۴۸ نفر حایز شرایط اولیه و چهار هزار و ۵۸۳ مورد در انتظار تایید نهایی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با بیان اینکه تاکنون دو هزار و ۳۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و از این تعداد یک هزار و ۱۳۰ متقاضی آورده اولیه خود را واریز کرده اند، یادآور شد: در صورتی که تعداد متقاضیان از تعداد مسکن در نظر گرفته شده در طرح اقدام ملی مسکن بیشتر باشد برنامه ریزی برای افزایش تعداد مسکن احداثی در این طرح به عمل خواهد آمد.

کاظمی به رد در خواست و انصراف هزار و ۱۸ نفر از متقاضیان تا این لحظه اشاره کرد و افزود: پس از بررسی‌های نهایی متقاضیانی که شرایط دریافت مسکن در طرح اقدام ملی را ندارند حذف می‌شوند.

وی تاکید کرد: در صورتی که تعداد متقاضیان از تعداد مسکن در نظر گرفته شده در طرح اقدام ملی مسکن بیشتر باشد برنامه ریزی برای افزایش تعداد مسکن احداثی در این طرح به عمل خواهد آمد.

کد خبر: ۴۶٬۴۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha