۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
نظام مهندسی معدن در مدیریت منابع آب آذربایجان‎شرقی همکاری می‌کند
مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان‌شرقی:

نظام مهندسی معدن در مدیریت منابع آب آذربایجان‎شرقی همکاری می‌کند

تبریز- مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس تفاهم نامه ای چهار ماده ای با سازمان نظام مهندسی معدن استان از ظرفیت این سازمان برای مدیریت بهینه منابع آب بهره می‌گیریم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان‌شرقی، یوسف غفارزاده پس از امضای این تفاهم نامه با اشاره به اینکه حفاظت از آب های سطحی و زیرزمینی از وظایف و اهداف سازمانی است، اظهار کرد: با توجه به گستردگی حوزه فعالیت آب منطقه ای، حفاظت و بهره برداری از آب های زیرزمینی، تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی لازم بود تا از مشارکت تشکل های مردمی نیز کمک بگیریم که با تحقق این هدف از خدمات سازمان تخصصی سازمان نظام مهندسی معدن آذربایجان شرقی کمک گرفتیم. 

وی افزود: برای حفظ و بهره برداری پایدار از منابع آبی نیز از ظرفیت نظام مهندسی معدن استان کمک گرفته می شود. 

رییس سازمان نظام مهندسی معدن آذربایجان شرقی نیز گفت: این سازمان در چهار محور زمین شناسی، معدن، نقشه برداری و متالوژی فعالیت می کند اما ۱۷۰۰ عضو آن در رشته زمین شناسی تحصیل کرده اند و بیشترشان گرایش منابع آب دارند و بر این اساس دارای ظرفیت های تخصصی در حوزه آب هستیم. 

فرهاد ملک قاسمی اظهار کرد: کنترل منابع آب، کنترل و بهره برداری از آب های سطحی و زیرزمینی، مدیریت بارش و جلوگیری از هدر رفت آب، ذخیره آب و اراضی پایاب از جمله محور همکاری ها خواهد بود. 

کد خبر: ۴۶٬۴۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha