۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
تولید بی‌کیفیت به اعتماد عمومی لطمه می‌زند
معاون توسعه مدیریت استانداری آذربایجان شرقی:

تولید بی‌کیفیت به اعتماد عمومی لطمه می‌زند

تبریز- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: کنترل کیفیت، ضامن تولیدات استاندارد است و تولیدات بدون کیفیت در صادرات و حتی مصارف داخل کشور به اعتماد عمومی و فروش لطمه می زند.

به گزارش بازار، حمیدرضا قاسم زاده روز چهارشنبه در رویداد استارتاپی (شتاب) نخود چی ممقان در دانشگاه علمی و کاربردی تبریز، اظهار کرد: اکنون که در جنگ اقتصادی هستیم اهمیت تولید در این مقطع بی‌بدیل است در موضوع تولید و صادرات کیفیت حرف اول را می زند بر این اساس حفظ کیفیت، موفقیت در صادرات را رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: محصولات کشاورزی مزیت نسبی آذربایجان شرقی است به شرط اینکه کیفیت محفوظ باشد و بر این اساس حفظ کیفیت بخش کشاورزی در تمام مراحل تولید ضرورت دارد.  

قاسم زاده با بیان اینکه کیفیت فقط محدود به خود محصول نیست باید کل زنجیره تولید دارای کیفیت باشد و این رمز صادرات است، اضافه کرد: کیفیت از انتخاب زمین کشاورزی تا کاشت، داشت، برداشت، پس از برداشت، نگهداری، بسته بندی، کنترل کیفیت و عرضه را در بر می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان شرقی همچنین گفت: در صنعت نیز برای تولید یک قطعه، منبع مواد اولیه، ماشین های ابزار، انتخاب ابزار، سرعت، اپراتور و آموزش همه در کیفیت محصولات تولیدی دخیل هستند.

کد خبر: ۴٬۶۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha