۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
تکمیل بزرگراه‌های استان بوشهر تسریع می‌شود
استاندار بوشهر:

تکمیل بزرگراه‌های استان بوشهر تسریع می‌شود

بوشهر- گراوند، استاندار بوشهر گفت: با تزریق اعتبارات مورد نیاز، تکمیل پروژه‌های ساخت بزرگراه‌ها در استان بوشهر تسریع می‌شود.

عبدالکریم گراوند در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: معاون وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه بازدیدی را از محورهای مواصلاتی در استان بوشهر داشت و دستورات لازم برای تسریع در تکمیل پروژه‌های بزرگراهی صادر شد.

وی یکی از محورهای مهم مواصلاتی برای استان بوشهر را مسیر دالکی - کنارتخته عنوان کرد و افزود: بخشی از این مسیر در استان بوشهر و بخشی نیز در استان فارس قرار دارد که در هر دو استان برای تکمیل این پروژه باید تلاش شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: تکمیل این مسیر نقش مهمی در کاهش فاصله بین دو شهر، کاهش حوادث و سوانح و بهبود وضعیت عبور و مرور در این محور خواهد داشت.

وی افزود: جاده بین آب‌پخش و سعدآباد نیز یکی از محورهای مهم و پرتردد در شهرستان دشتستان است که ان شاالله به زودی شاهد تکمیل این محور و بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

گراوند اظهار کرد: بزرگراه اهرم - برازجان نیز از دیگر محورهای مهم مواصلاتی در استان است که تلاش می‌شود با تزریق اعتبارات مناسب زمینه تکمیل این محور فراهم شود.

کد خبر: ۴۶٬۳۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha