۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
 گام های خوبی برای برقراری ارتباطات در زنجان برداشته شده است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

گام های خوبی برای برقراری ارتباطات در زنجان برداشته شده است

زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، به وضعیت ارتباطی استان زنجان اشاره کرد و گفت: با تلاش های صورت گرفته در گذشته گام های خوبی برای برقراری ارتباطات استان زنجان برداشته شده است. 

به گزارش خبرنگار بازار، مصطفی طاهری بعد از ظهر چهارشنبه  در بازدید از مخابرات زنجان، به وضعیت ارتباطی استان زنجان اشاره کرد و گفت : با تلاش های صورت گرفته در گذشته گام های خوبی برای برقراری ارتباطات استان زنجان برداشته شده است. 

وی اظهار کرد: باید برای ارتقاء و افزایش سطح کیفیت پوشش اینترنت برنامه ریزی و مدیریت لازم صورت گیرد. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدوارم با هماهنگی سرپرست مخابرات منطقه زنجان شاهد ارتقاء جایگاه مخابرات باشیم.

در ادامه این بازدید سرپرست مخابرات منطقه زنجان به وضعیت ارتباطی استان زنجان در حوزه های تلفن همراه ، تلفن ثابت و دیتا  اشاره کرد و یاد آورشد: در حال حاضر شبکه  تلفن همراه استان نوسازی شده و این مهم کیفیت ارتباط را بهتر می کند. 

مروتعلی میری سیاهی افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد مشترکین اینترنت پرسرعت از سرویس های ADSL و VDSL مخابرات استفاده می کنند که این امر بیانگر سرویس دهی مناسب مخابرات است. 

وی ابراز کرد: اجرای پروژه ارتقاء سایت های اتوبان زنجان – قزوین از ۲G به ۳G و ۴G و همچنین اجرای فیبرنوری طرح  USO در مسیر گرماب به زرین رود به زرین آّباد ایجرود تا سجاس – سارمساقلو – سهرین  ارمغانخانه – مشکین و قیطول – قره بوطه از دیگر اقدامات انجام شده در مخابرات منطقه زنجان می باشد.

کد خبر: ۴۶٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha