۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
حمایت حداکثری از سرمایه گذاران مورد توجه دولت باشد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

حمایت حداکثری از سرمایه گذاران مورد توجه دولت باشد

زنجان-طاهری،نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس،بر  لزوم حمایت حداکثری از سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: باید دولت حمایت ویژه ای از تولید کنندگان داشته باشد.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار،با اشاره به شعار نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری،گفت: اقتصاد ایران ظرفیت تحریم پذیری بسیار بالایی دارد و به راحتی قابلیت تحریم شدن است.

وی با بیان اینکه دلیل این اتفاق را می‌توان در خام فروش بودن و عدم تنوع تولید کشور جستجو کرد،ابراز داشت: برای حل مشکل راحت تحریم شدن باید کاری کرد تا هزینه‌های اعمال تحریم علیه کشور افزایش یابد و این اتفاق نخواهد افتاد مگر با جهش و تنوع دادن به تولید کشور،. در واقع، جهش تولید تنها راه فلج کردن تحریم‌‍‌های اقتصادی است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه امروزه مشارکت مردمی در اقتصاد ایران قابل قبول نبوده و با موانع جدی مواجه می‌باشد،تصریح کرد: با توجه به شعار سال توجه ویژه لازم است تا مشارکت مردم در اقتصاد از شعار خارج شده و در عمل شاهد حضور مردم در تولید باشیم.

طاهری،بر لزوم حمایت حداکثری از سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: باید دولت حمایت ویژه ای از تولید کنندگان داشته باشد چرا که توجه به این مهم اشتغال کشور را هم تقویت می کند.

وی با بیان اینکه تولید واقعی و اقلام مورد نیاز مردم باید مدنظر باشد،یاد آورشد: کیفیت نباید فدای تولید شود.

کد خبر: ۲۸۲٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha