۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
رفع مشکلات ایجاد شده از سوی سایر نهادها دغدغه تشکل های صنفی
رئیس اتاق اصناف تهران در نشست با وزیر صمت مطرح کرد

رفع مشکلات ایجاد شده از سوی سایر نهادها دغدغه تشکل های صنفی

نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران گفت: اداره کردن اصناف کار ساده‌ای نیست چرا که ما بیشتر وقتمان را صرف حل مشکلاتی می‌کنیم که نهادهای دیگر برای ما ایجاد می‌کنند.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران در نشست وزیر صمت با هیئت رئیسه اتاق های اصناف ایران و تهران گفت: اداره کردن اصناف کار سادهای نیست چرا که ما بیشتر وقتمان را صرف حل مشکلاتی میکنیم که نهادهای دیگر برای ما ایجاد میکنند.

قاسم نوده فراهانی بیان کرد: نوسان ارز بر بازار تاثیر گذاشته است. کالا به اندازه کافی وجود دارد اما گران است. ما میتوانیم گرانفروشی را کنترل کنیم اما گرانی ارتباطی به اصناف ندارد.

فراهانی افزود: از سوی دیگر بر خلاف قانون نظام صنفی، سهم یک سوم اتاق اصناف از درآمدهای حاصل از جرائم صنفی که باید صرف بازرسی و نظارت اصناف گردد، به اصناف بازنگشته است.

رئیس اتاق اصناف تهران خطاب به وزیر صمت عنوان کرد: از جنابعالی درخواست دارم نشستی با هیئترئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی تهران به عنوان قلب بازار کشور برگزار نمائید تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات اصناف قرار گیرید.

کد خبر: ۴۶٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha