۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
۲ هزار و ۸۰۰ شغل روستایی و عشایری در سمنان ایجاد شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان:

۲ هزار و ۸۰۰ شغل روستایی و عشایری در سمنان ایجاد شد

سمنان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان با بیان اینکه دو هزار و ۸۱۰ فرصت شغلی توسط تسهیلات اشتغال زایی برای روستائیان و عشایر استان فراهم شده است، گفت: روند ارائه تسهیلات با هدف اشتغال روستایی و عشایری ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، اسماعیل غنیان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه دو هزار و ۸۱۰ شغل در حوزه عشایری و روستایی استان ایجاد شده است، بیان کرد: روند اشتغال زایی با ارئه تسهیلات کماکان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه میزان اشتغال مذکور با پرداخت ۲۴۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان محقق شده است، بیان کرد: این وام ها به هزار و ۴۶۶ طرح اشتغال زایی روستایی و عشایری پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات کشاورزی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از ارائه طرح های دیگر اشتغال زایی در سال جاری خبر داد و گفت: یک هزار و ۶۰۳ طرح اشتغال زایی عشایری و روستایی در سطح استان به بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده اند.

غنیان با بیان اینکه در صورت موافقت بانک ها این واحد ها می توانند ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنند، گفت: در صورت تحقق این امر می توانیم شاهد اشتغال سه هزار و ۱۶۷ نفر در روستاها و مناطق عشایری استان باشیم.

وی با بیان اینکه کشاورزی و دامداری و همچنین تولیدات روستایی و عشایری بیشترین فراوانی طرح ها دارند، گفت: ۶۰ درصد تسهیلات پرداختی به روستائیان و عشایر مرتبط با کشاورزی است که ارائه آن به نوعی حرکت در راستای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید نیز محسوب می شود و می تواند به ماندگاری بیشتر روستائیان نیز کمک کند.

کد خبر: ۴۶٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha