۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
واردات حدود ۸.۲ میلیون تن کالای اساسی مشمول دریافت ارز ۴۲۰۰ تومانی
سخنگوی گمرک به بازار خبر داد

واردات حدود ۸.۲ میلیون تن کالای اساسی مشمول دریافت ارز ۴۲۰۰ تومانی

لطیفی؛ سخنگوی گمرک اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۸ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۶۱۸ تن کالای اساسی که مشمول دریافت ارز ۴۲۰۰ تومانی می شوند به کشور وارد شده است.

روح اله لطیفی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: از ابتدای سالجاری تا روز هشتم مهر ماه امسال یک میلیون و ۲۴هزار و ۹۴۶ تن دانه های روغنی به ارزش ۵۱۲ میلیون و ۸۴۷ هزار ۹۲۷ دلار وارد کشور شده است.

وی درباره وضعیت واردات کنجاله سویا از یکم فروردین تا هشتم مهر ماه امسال اظهار کرد: در بازه زمانی یاد شده ۵۵۵ هزار و ۵۸۶ تن کنجاله سویا به ارزش ۲۲۶ میلیون و ۳۵۱ هزار و ۱۱۲ دلار وارد شده است.

سخنگوی گمرک میزان واردات ذرت در ۱۹۵ روز ابتدایی امسال  ۵ میلیون و ۵۹ هزار و ۴۵۸ تن اعلام و تصریح کرد: ارزش واردات این میزان ذرت به کشور یک میلیارد و ۲۲۸ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۶۴۵ دلار بوده است.

وی درباره میزان واردات جو از یکم فروردین تا هشتم مهر ماه سال جاری خاطرنشان کرد: در بازه زمانی یاد شده یک میلیون و ۳۴ هزار و ۵۰۵ تن جو وارد کشور شده است که ارزش آن ۲۵۲ میلیون و ۵۵۳ هزار و ۳۴۸ دلار است.

سخنگوی گمرک درباره وضعیت واردات روغن های خوراکی نیمه جامد، مایع و خام خاطرنشان کرد: طی ۱۹۵ روز ابتدایی سال جاری ۴۶۹ هزار و ۱۲۳ تن انواع روغن های خوراکی به ارزش  ۳۷۶میلیون و ۹۵۰ هزار و ۳۲۵ دلار وارد کشور شده است.

لطیفی درباره ارزش واردات پنج قلم کالای اساسی که مشمول دریافت ارز ۴۲۰۰ تومانی می شوند، اظهار کرد: ارزش واردات دانه های روغنی، کنجاله سویا، ذرت، جو وانواع روغن خوراکی در ۱۹۵ روز ابتدایی سالجاری دومیلیارد و ۵۹۷ میلیون و ۳۶ هزار و ۳۵۷ دلار بوده است.

کد خبر: ۴۶٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha