۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
فروش اموال مازاد ادارات و دستگاه‌های اجرایی ایلام اجرایی شود
استاندار ایلام:

فروش اموال مازاد ادارات و دستگاه‌های اجرایی ایلام اجرایی شود

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه فروش اموال مازاد ادارات و دستگاه‌های اجرایی ایلام اجرایی شود، گفت: مسئولان با مدیریت منابع از حداقل ها بهترین استفاده را در پیشبرد امور سازمان انجام دهند.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی‌دشتکی ظهر چهارشنبه در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان در محل استاندری ایلام اظهار کرد:  ثبات مدیریتی لازمه توسعه است، این مهم در یکسال پایانی دولت حائز اهمیت است چراکه در این بازه زمانی بیشتر دنبال تکمیل امور و اتمام کارها هستیم و البته عدم تغییر به منزل عدم نظارت بر کار مدیران نیست.

وی افزود: در عین حالی که بر تداوم کار مدیران تاکید داریم از طرفی با ماهانه کردن ارزیابی ها نظارت ها را سفت و سخت تر کرده‌ایم و در این مسیر با مدیران کم کار و بی انگیزه برخورد می شود.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: در صورت نیاز حتی اگر مدت زمان کمی به پایان دولت باقی مانده باشد و به این نتیجه برسیم که مدیری باید تغییر بکند این کار را بدون فوت وقت انجام خواهیم داد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت های خود به شرایط سخت مالی کشور اشاره کرد و گفت: در این شرایط مسئولان با مدیریت منابع از حداقل ها بهترین استفاده را پیشبرد امور سازمان انجام دهند.

استفاده‌ دستگاه ها از تهاتر در پرداخت بدهی ها
وی در ادامه به فروش اموال مازاد ادارات و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: ادارات با فروش اموال خود می توانند منابع مالی خود را تقویت و برنامه‌ های پیش روی را سرو سامان و تکمیل کنند.

سلیمانی دشتکی بر استفاده‌ دستگاه ها از تهاتر در پرداخت بدهی های نیز تاکید کرد و گفت: تهاتر یک امر قانونی و  خوب است و خارج از بودجه راهی برای پرداخت مطالبات دستگاه ها به افراد حقیقی و حقوقی است.

استاندار ایلام در بخش سوم از صحبت های خود حاصل رفت و آمدهای مسئولان ارشد کشوری به استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این سفر ها استان در مطالبه گری و رایزنی های مختلف خود با مسئولان ارشد کشور موفق عمل کرده  و مدیران دستگاه های متولی با پیگیری جدی مصوبات و تفاهم نامه ها خیر و برکت و شیرینی این سفرها را نصیب مردم استان کنند.

وی با اشاره به این موضوع که استان تبدیل به یک کارگاه عمرانی بزرگ در حوزه های مختلف تبدیل شده است، اظهار داشت: با وحدت و همدلی و تلاش همه جانبه مسئولان خوشبختانه استان بر ریل بسیار خوبی در حرکت به سمت توسعه است.

کد خبر: ۴۶٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha