۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
اجرای ۲۲۸ پروژه مخابراتی در گلستان/ توسعه زیرساخت‌ها در دستور کار است
مدیر مخابرات منطقه گلستان خبر داد:

اجرای ۲۲۸ پروژه مخابراتی در گلستان/ توسعه زیرساخت‌ها در دستور کار است

گرگان- شهمرادی، مدیر مخابرات منطقه گلستان از اجرای ۲۲۸ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۲۹۱ میلیارد تومان خبر داد و گفت: تلاش داریم این پروژه‌ها را تا پایان سال به اتمام برسانیم.

غلامعلی شهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امسال اجرای  ۲۲۸پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۲۹۱ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم اجرای این پروژه‌ها را تا پایان سال به اتمام برسانیم افزود: با اجرای این ۲۲۸ پروژه تحولی در جهت رضایتمندی مردم استان و ارائه خدمات مطلبوت‌تر به مشترکان را شاهد خواهیم بود.

مدیر مخابرات منطقه گلستان ادامه داد:  این ۲۲۸ پروژه مخابراتی در بخش‌های کابل و فیبرنوری، دیتا، سوئیچ و اکسس، انتقال، ارتباطات سیار و پاور اجرا می‌شود.

وی به جزییات بیشتر این پروژه‌ها هم اشاره و بیان کرد: امسال ۱۴ پروژه کابل و فیبرنوری، شش پروژه دیتا، ۱۰ پروژه سوئیچ و اکسس، هشت پروژه انتقال، ۱۵۹ پروژه ارتباطات سیار (فاز هشت) و ۳۱ پروژه پاور در استان اجرا می‌شود.

شهمرادی با این توضیح که  امسال ۱۶۰ سایت جدید شبکه همراه در استان ایجاد می‌شود و ۲۴۰ سایت از نسل دو به نسل سه و چهار ارتقاء می‌یابند، تصریح کرد:  بهبود و توسعه زیرساخت‌ها مخابراتی استان در دستور کار قرار گرفته و در این حوزه برنامه داریم و با اجرای این برنامه‌ها اینترنت را با سرعت بالاتر و بسیار مطلوب در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم و خدمات مطلوب‌تری ارائه می‌کنیم.

کد خبر: ۴۶٬۲۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha