۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴
بخش خصوصی ۱۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در گیلان اجرا کرده است
استاندار گیلان:

بخش خصوصی ۱۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در گیلان اجرا کرده است

صومعه سرا - استاندار گیلان گفت: هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه دهه فجر در استان توسط بخش خصوصی اجرا و افتتاح شده است.

به گزارش بازار، به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع گفت:از مجموع پروژه های دهه فجر هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی بوده که در دهه فجر افتتاح می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه این دشمنی ها امروز در قالب تروریسم اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه ظهور یافته است، افزود: با تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی و تاکیدات رییس جمهوری بر لزوم اجرای آن، در کنار صبر و استقامت مردمان این کشور، می توان تعالی ایران اسلامی و تحقق آرمان های انقلاب یعنی استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی را میسر کرد.

استاندار گیلان در ادامه به دستاورد های عمرانی و اقتصادی در سالجاری و رشد۳۳ درصدی ارزش ریالی آن نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره و اظهار کرد: در دهه مبارک فجر امسال با تلاش تمامی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی، ۹۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان آماده افتتاح شده که از این مبلغ یک هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان پروژه مربوط به بخش خصوصی است.

به گفته زارع، این پروژه ها بالغ بر یک هزار و 100 نفر را در حوزه های صنعتی، گردشگری ، کشاورزی و فناوری اطلاعات مشغول به کار نموده است.

وی در خاتمه سخنانش با اشاره به اهتمام دولت برای رفع کاستی ها گفت: با همکاری بخش خصوصی و مشارکت آنها و نیز تعاملات فرابخشی، روند توسعه استان طی سال آتی را بیش از پیش طی می کنیم.

گفتنی است با حضور ارسلان زارع استاندار گیلان ؛ یک واحد تولید فرآورده های قهوه، یک واحد مرغداری صنعتی و نیز عملیات آسفالت و روکش محورهای مواصلاتی شش نقطه از شبکه راه های شهرستان صومعه سرا افتتاح شد.

کد خبر: ۴٬۶۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha