۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رونق دوباره کارخانه های راکد در مازندران پرداخت شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران:

۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رونق دوباره کارخانه های راکد در مازندران پرداخت شد

محمودآباد - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه تمامی واحدهای تولیدی راکد را وارد مدار می کنیم گفت: دولت از ابتدای فعالیت تاکنون ۱۵۰۰ میلیارد تومان در این بخش تسهیلات داده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه های دهه فجر محمودآباد اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی غیرفعال و راکد در استان به مدار تولید بازگشتند و دولت نیز هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رونق دوباره آن ها ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه تلاش داریم تا همه واحدهای راکد و تعطیل شده را به چرخه تولید بازگردانیم، ادامه داد: همچنین خروج واحدها از تملک بانک ها از دیگر برنامه هایی است که به شدت پیگیری می شود.

حسن خیریان پور با ایجاد روحیه مقاومت را در برابر تحریم های ظالمانه از دستاوردهای دولت برشمرد و گفت: همه هدف ما این است که با دستگاه های اجرایی و بانک ها توانیم رونق تولید را گسترش دهیم.

معاون استاندار مازندران با اشاره به پروژه های دهه فجر گفت: ۸۸۶ پروژه همرمان با هفته دولت در استان بهره برداری می شود که ۷۲ واحد تولیدی و اقتصادی است و برای آن ۸۴۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی مجموع اعتبارات صرف شده برای طرح های هفته دولت را حدود دو هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

افتتاح شرکت تولید ورق های فلزی موج دار و بازگشت دوباره آن به چرخه تولید در زمینی به مساحت هزار و ۴۰۰ مترمربع و سرمایه گذاری ۴۰ میلیاردی، افتتاح شرکت نخجیر با سرمایه گذاری ۵۰ میلیاردی و افتتاح یک واحد پروار بندی گوساله از جمله پروژه های هفته دولت بوده است.

کد خبر: ۴٬۶۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha