۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
۳۰ میلیارد تومان اعتبار حوزه راه‌سازی به دامغان اختصاص یافت
نماینده دامغان در مجلس:

۳۰ میلیارد تومان اعتبار حوزه راه‌سازی به دامغان اختصاص یافت

دامغان- نماینده دامغان در مجلس با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته در راستای تکمیل پروژه‌های حوزه راه‌سازی این شهرستان، گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه‌سازی تعلق گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اکبر علیزاده برمی شامگاه سه شنبه در جمع مردم دامغان به میزبانی مسجد جامع با اشاره به پیگیری پروژه های راهسازی در این شهرستان، بیان کرد: خوشبختانه در حوزه راه سازی اقدامات خوبی از گذشته در این شهرستان شده که پیگیری انجام و تکمیل آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه با رایزنی‌های صورت گرفته ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه سازی شهرستان دامغان رسید، تاکید کرد: راه‌سازی به دلیل قرارگیری دامغان در تلاقی کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب دارای اهمیت اقتصادی فراوانی است.

عضو خانه ملت با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های معدنی دامغان شامل طلا و معادن دیگر فلزی، به زودی در این شهرستان یک ناحیه معدنی تاسیس می‌شود، گفت: این ناحیه معدنی به خصوص در جنوب دامغان می تواند منشاء تحولات اقتصادی خوبی باشد.

علیزاده برمی با بیان اینکه توسعه روستایی از لحاظ اقتصادی و اشتغال‌زایی دو محور و هدفگذاری در تکمیل راه‌ها و ایجاد منطقه معدنی است، گفت: معادن باعث می شوند تا از مهاجرت مردم جلوگیری شود.

کد خبر: ۴۶٬۱۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha