۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
پروتکل‌های بهداشتی در تمامی بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان رعایت شود
معاون سیاسی استاندار هرمزگان:

پروتکل‌های بهداشتی در تمامی بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان رعایت شود

بندرعباس- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: در تمامی بنگاه‌های اقتصادی، نه تنها رعایت پروتکل‌ها از سوی کارکنان بلکه از سوی مراجعه کنندگان نیز باید رعایت شود. 

به گزارش خبرنگار بازار، سعید ناجی صبح چهارشنبه  در جلسه بررسی چگونگی اجرای دستور العمل های نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی «الزامات سلامت محیط و کار»، در محل استانداری بیان کرد: طبق مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا استان و تاکیدات استاندار محترم در خصوص تشدید و تقویت نظارت ها بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک که لازم رعایت پروتکل های بهداشتی است، باید برنامه ریزی دقیق در این خصوص انجام گیرد و با جدیت پیگیری شود.

وی افزود: نگرانی های در خصوص برخی از صنوف و واحدهای صنفی، تولیدی، اداری، بانکها و دیگر اماکن عمومی و پر تردد که تجمع در آنها اجتناب ناپذیر است طبق گزارشی از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان وجود دارد که باید نظارت بر روی این واحدها افزایش یابد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه افراد فاقد ماسک در استان از  خدمات مراکز خدماتی  بی نصیب خواهند شد، تصریح کرد:  در سراسر استان تمام افرادی که در صنوف مختلف حضور دارند و به مردم خدمات ارائه می کنند، باید بتوانند در فضای تحت مدیریت خود پروتکل های بهداشتی را به صورت دقیق  رعایت کنند.

ناجی تاکید کرد: در تمامی بنگاه های اقتصادی نه تنها رعایت پروتکل ها از سوی کارکنان بلکه از سوی مراجع کنندگان نیز باید رعایت شود. 

وی گفت: کارکنان در ادارات و واحد های تولیدی باید از ماسک استفاده و پروتکل های بهداشتی که دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده را رعایت کنند. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه برخورد جدی در انتظار افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند خواهد بود، گفت اگر فردی یا افرادی سعی بر تمرد از قوانین حاکم بر جلوگیری از شیوع کرونا ویروس دارند مورد برخورد  جدی قرار خواهند گفت .

ناجی ضمن تشکر از مردم هرمزگان در رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: از همکاری خوب مردم در  رعایت پروتکل های بهداشتی که موجب این شد مجموعه مدیریت استان در ستاد مدیریت کرونا بتواند شرایط نسبتا مناسبی در استان حاکم کند، کمال تشکر را داریم، اما همگان باید بدانند که اعلام این مطلب به آن معنا نیست که  وضعیت سفید است و دیگر نباید نگران شیوع کرونا باشیم بلکه باید به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری  پروتکل های بهداشتی را دقیق تر رعایت کرد.

وی تاکید کرد: تا زمانی که راهی برای مقابله و جلوگیری از شیوع این بیماری حاصل نشده باید همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد و سهل انگاری در این خصوص می تواند عواقب غیر قابل جبرانی در پی داشته باشد.

کد خبر: ۴۶٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha